2016. szeptember 18., vasárnap

"Unikornis nyerítés" tej-shake remake

Nemrég találtam az interneten ezt a csinos kis shake-et, és amint megláttam, tudtam hogy ezt nekem is el kell készíteni. El is mentem bevásárolni, de sajnos nem találtam meg minden hozzávalót (például rózsaszín díszítőcukorkát), ezért úgy döntöttem, hogy egy kékes színvilágot választok helyette. (Tudom, ez közel sem olyan cuki és egyszarvús mint a rózsaszínű változat...)




A shake kókuszos fagyiból és kókusztejből készült.


A cukorkák készen állnak a díszítésre. :-)

Felolvasztottam egy tábla fehér csokit és ételfestékkel enyhén kékre akartam színezni. De a végeredmény inkább zöldes lett...


 
Ha-ha, nem igazán hasonlít az eredetire... Igazából tetszene a végeredmény, ha nem lenne olyan zöldes árnyalatú a csoki.


Szerintem nagyon cuki lett ez a díszítés a poháron. Igaz azután már nem tetszett annyira, miután rájöttem, hogy majnem a pohár feléig kellett volna hogy leérjen a cukorszóró.







Értékelés






Magát a shake készítését nagyon élveztem, mégis 2 unikornist adok az ötből, mert...

1.) Bár tudtam előre, hogy nem lesz az eredmény olyan cuki, mint a rózsaszín társa, egy kicsit csalódott lettem, amikor összehasonítottam a két képet. DE nem ez volt a fő ok.

2.) A maga módján cuki lett az én kékes-zöldes egyszarvú-shake-em is. A problémát a kreálmány íze jelentette. Borzasztóan csömörnek találtam az italt, a sok csokival, tejszínhabbal meg mindennel... Hát ezért kapott 2-est.


Szóval ne próbáljátok ki otthon, legalábbis ne úgy ahogy én tettem. Ha mégis újra elkészíteném ezt a shake-et, akkor próbálnám könnyebben fogyaszthatóvá tenni. Például a tömör csokiból készült lapocskák helyett háromszög alakú ostyát használnék. Ezt mártanám csokiba, és ugyanúgy megszórnám díszítőcukorkákkal. Magához a shake-hez pedig nem kókusz-ízesítést választanék, hanem valami kevésbé édes gyümölcsöt, hogy ezzel ellensúlyozzam a tejszínhabot és a többi édességet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése