2016. szeptember 2., péntek

Origami egyszarvú készítése 81 egyszerű lépésben



Nem vagyok egy nagy origami rajongó, de amikor megláttam Roman Diaz origami unikornisát, nagyon megtetszett, és kíváncsi lettem, hogy én meg tudnám-e hasonlóra hajtogatni. Ezt a leírást vettem alapul.
Az első 28 lépés viszonylag könnyen ment. 


Elsőször a 34. lépésnél akartam kidobni az egészet a kukába, aztán találtam egy tutorial videót youtube-on, ami segített továbbhaladni. Igaz ezt sem tudtam mindig követni, de a kettő együtt elégnek bizonyult, hogy be tudjam fejezni ezt a projektet.


47. lépés: az egyszarvúm egyelőre inkább egy kecskére hasonlít.

Az egyszarvú evolúciója.


A 70. lépés után megint kezdtem elveszteni a fonalat, ráadásul az unikornis fején belül a papír elkezdett szakadni. Mivel nem találtam más megoldást, egyszerűen kihagytam azokat a lépéseket, amiket nem értettem, és elvégeztem az utolsó simításokat.





Értékelés



Az elején azt hittem, hogy katasztrofális lesz a végeredmény, de legnagyobb meglepetésemre az egyszarvúm egészen hasonlít az eredeti példányra. Volt egy pont, amikor úgy gondoltam 3 pontot fogok adni erre a projejtre, de nagyon tetszik az eredmény, ezért legyen 4 az 5-ből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése